تضمین بهترین قیمت

تضمین بهترین قیمت

تضمین بهترین قیمت چیست؟

ما تضمین می‌کنیم محصولات عرضه شده در اتویدک با گارانتی معتبر برندها، بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی در سراسر کشور است. اگر پس از خرید از اتویدک، متوجه شدید فروشگاهی همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید .

چه شرایطی دارد؟

برای ارائه درخواست تضمین بهترین قیمت باید شرایط زیر وجود داشته باشد :

مدل یکسان : محصولات باید از نظر ویژگی‌های فنی، رنگ، امکانات و قابلیت‌ها یکسان باشند.

کالای اصل : از آنجایی که همه کالاهای موجود در اتویدک اصل هستند، درخواست کالاهای غیر اصل یا مشابه اصل رد خواهد شد.

       کالای اورجینال یا شرکتی : از آنجایی که همه کالاهای اورجینال تمامی تست ها و کنترل کیفی را گذرانده اند ،بنا            به اظهار شرکتهای سازنده و یا وارد کننده، فاقد هرگونه گارانتی بوده و شرکت اتویدک هیچگونه مسئولیتی در            قبال آنها ندارد. 

گارانتی اصل و یکسان : کالاهای مورد مقایسه باید گارانتی و خدمات پس از فروش اصل و یکسان داشته باشند، زیرا نوع و کیفیت خدمات گارانتی‌های مختلف بر قیمت آنها نیز تاثیر می‌گذارد.

لوازم جانبی اصلی با برچسب : اتویدک همه لوازم و قطعات همراه کالا که از طرف شرکت سازنده ارائه می‌شود را بدون تغییر یا کم و کاستی به مشتری تحویل می‌دهد. بنابراین محصولاتی که در سایر فروشگاه‌ها ارائه می‌شوند، در صورتی امکان مقایسه خواهند داشت که لوازم جانبی و قطعات اصل و با کیفیت به همراه داشته باشند.

یکسانی شرایط برای کالاهایی که دارای تاریخ تولید یا انقضا هستند، شامل تاریخ مصرف نیز می‌شود.

فروشگاه‌ها و وب سایت‌های مجاز : مرجع مقایسه قیمت باید فروشگاه مجاز و وب‌سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد.

کالا برای فروش موجود باشد : کالا باید در زمان ارائه درخواست به اتویدک ، در سایت یا فروشگاه مورد نظر برای فروش موجود و قابل خریداری باشد.

با توجه به لزوم یکسان بودن شرایط مقایسه، اگر لحاظ کردن مواردی مانند هزینه حمل و نقل یا مالیات بر ارزش افزوده، قیمت اولیه اعلام شده توسط فروشنده یا فروشگاه اینترنتی مورد مقایسه را تغییر دهد، ملاک مقایسه قیمت اتویدک، مبلغ نهایی پرداخت شده توسط خریدار خواهد بود.

چه زمانی به ما اطلاع دهید ؟

در 6 روز کاری به ما اطلاع دهید . 

چگونه به ما اطلاع دهید ؟

با شماره تلفن 36613285 (021) یا 33954924 (021)

قوانین

اتویدک می‌تواند در هر زمان به تشخیص خود شرایط تضمین بهترین قیمت را تغییر داده یا ارائه آن را متوقف کند.

تشخیص برگشت یا مرجوع کالا فقط توسط کارشناسان اتویدک انجام میگیرد .